پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند! نکونام در استقلال ماندنی شد؟ صادقی: برای وضعیت بسکتبال مشهد ناراحتم | در مشهد برای ورزش هزینه نمی‌کنند! نوشاد عالمیان، نفر ۴ رنکینگ جهانی تنیس روی میز را شکست داد معادله مجهول مدیریت استقلال | مالکان جدید وقت کشی نمی‌کنند نام «استقلال خلیج فارس» رای می‌آورد؟ اوسمار در قائمشهر به یاد قهرمانی اظهارنظرهای متفاوت ویسی در مورد سرمربی لیگ برتری نارضایتی ترابی از پستش در پرسپولیس سمیعی سرپرست استقلال است یا مدیراجرایی؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و یوونتوس| تساوی بی‌حاصل آلگری و دروسی نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی لیورپول و تاتنهام| آتش‌بازی کلوپ در آنفیلد تاریخ و ساعت بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر فوتبال | ذوبِ آهن، ماموریت جدید نکونام اظهارات عضو سابق هیات مدیره استقلال علیه سمیعی ماندن نکونام در استقلال قطعی نیست
سرخط خبرها

آرزومندی: امیدوارم دیگر لیگ تعطیل نشود | ظرفیت روانی بازیکنان هم حدی دارد

  • کد خبر: ۵۹۹۲۲
  • ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۷
آرزومندی: امیدوارم دیگر لیگ تعطیل نشود | ظرفیت روانی بازیکنان هم حدی دارد
تیم بسکتبال مهرام توانست با نتیجه ۸۴ بر ۸۰ از سد ذوب آهن اصفهان بگذرد.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، علی آرزومندی، سرمربی تیم بسکتبال مهرام، درباره پیروزی برابر ذوب آهن در لیگ برتر گفت: بازی با‌کیفیتی از نظر فنی بود و نتیجه چند بار جابه‌جا شد. هر دو تیم خوب بازی کردند، اما ما بعضی از دقایق تمرکز لازم نداشتیم و همان باعث می‌شد تغییر ریتم دهیم.
او در ادامه گفت: در کل خدا را شکر بازی به نفعمان تمام شد. خیلی نتیجه این بازی برایمان مهم بود، چون عملا نتیجه‌اش ما را در جایگاهی می‌نشاند که نتیجه بازی آخرمان برایمان اهمیت نخواهد داشت. با یک باخت الان جایگاه اولی ما روی کاغذ تثبیت شده است.
آرزومندی درباره تعداد خطا‌های بالای این تیم نیز گفت: فکر می‌کنم چون ما بازی خوب این مدلی کم کردیم خیلی دستمان نیست که کیفیت برخورد و دفاع را مدیریت کنیم. با تغییر دفاع هم نتوانستیم این مشکلی که در خطا‌ها داشتیم را برطرف کنیم.
سرمربی مهرام درباره وقفه‌هایی که در لیگ برتر به وجود آمده است نیز گفت: امیدوارم واقعا دیگر این اتفاق نیفتد، چون ظرفیت روانی بازیکنان هم حدی دارد. بدشانسی ما هم بوده حتی در لیگی که توقف نداشته ۱۷ روز بازی نداشتیم و در واقع ما دو تا یک ماه وقفه داشتیم. تقریبا فصل تمام شده و ما ۱۳ بازی کرده‌ایم و این از لحاظ ذهنی بازیکنان را اذیت می‌کند.
آرزومندی در پایان گفت که دومین بازیکن خارجی این تیم هم برای پلی آف به ایران خواهد آمد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->